Podsumowanie prezentacji projektów edukacyjnych realizowanych w roku szkolnym 2015/2016.

Podsumowanie prezentacji projektów edukacyjnych realizowanych w roku szkolnym 2015/2016.
Dnia 15.06.2016r. odbyło się podsumowanie projektów edukacyjnych przygotowane przez nauczycieli: Iwonę Kuban, Ewę Zaród, Joannę Janowską – Pisarczyk.
Projekt edukacyjny jest zespołowym, planowym działaniem uczniów, mającym na celu rozwiązanie konkretnego problemu, z zastosowaniem różnorodnych metod. Jest realizowany przez zespół uczniów pod opieką nauczyciela i obejmuje następujące działania: wybranie tematu, określenie celów projektu edukacyjnego i zaplanowanie etapów jego realizacji, wykonanie zaplanowanych działań i publiczne przedstawienie rezultatów projektu edukacyjnego.
Udział w projekcie edukacyjnym jest obowiązkowy dla wszystkich uczniów gimnazjum. Muszą oni  podczas nauki w gimnazjum (w ciągu 3 lat) wziąć udział w co najmniej jednym projekcie. 
W naszej szkole w roku szkolnym 2015/2016 zrealizowano następujące projekty edukacyjne:
    Dom rodzinny, którego nie ma… - opiekun  projektu  p. A. Brelska

    Zawody przyszłości - opiekun projektu p. A. Wójcik- Brecławska


    Mój wymarzony tydzień w Londynie - opiekun projektu
 p. J. Laskowska

    Tajemnice pałacu Tarłów - opiekun projektu p. K. Zapała-Ząbek

    Inny – nie znaczy gorszy - opiekun projektu p. K. Zapała-Ząbek


    Wpływ uzależnień na wysiłek fizyczny - opiekun projektu
 p. J. Zajkowski:

    Wpływ aktywności ruchowej na organizm człowieka – 
                        opiekun projektu p. G. Opara

    Makieta naszej szkoły - opiekun projektu p. G. Piotrowska

    Wpływ zanieczyszczenia środowiska na zdrowie człowieka - opiekun projektu p. E. Szczepańska

Komisja w składzie: Wicedyrektor ZPO w Piekoszowie p. Beata Ziental, p. Małgorzata Pietrzykowska i p. Joanna Janowska – Pisarczyk, wyróżniła następujące projekty: 
    Tajemnice pałacu Tarłów – opiekun projektu: p. Karolina Zapała – Ząbek

    Makieta naszej szkoły – opiekun projektu: p. Grażyna Piotrowska
Oceniając projekty komisja brała pod uwagę: zgodność z tematem, pomysłowość i wkład pracy.
Wyróżnione projekty otrzymały maksymalną ilość punktów (18).
Uczniowie i opiekunowie pracujący przy wyróżnionych projektach, w ramach nagrody pojadą  w przyszłym roku szkolnym do kina na wybrany seans.